Leadbooster gjør anonym trafikk om til webleads

Webleads vil si at du kan se hvilke bedrifter som besøker nettsiden din via Leadbooster, og gjøre om fra anonym trafikk til kvalifiserte salgsleads basert på brukeradferd.

Kredittkort ikke nødvendig. Enkel 2 min setup.

Kraftfullt alene. Bedre sammen.

Integrer Leadbooster med eksisterende systemer, og automatiser arbeidsflyten for både salgs- og markedsavdelingen. 

 

Du kan også berike eksisterende systemer og kampanjer med unik og verdifull adferdsdata.

 

 

Les mer om integrasjoner.

Sett opp filtre og segmenter som automatisk plasserer nye besøkende i riktige lister. Du kan også sette opp automatisk rapportering.

Utvalgte funksjoner

Integrer verktøyet med annonsesystemet, og skap tilpassede målgrupper automatisk. En hver markedsførers drøm!

Utvalgte funksjoner

Integrer Leadbooster med CRM-systemet, og opprett kundekort automatisk basert på brukeradferd og bedriftsdemografi.

Utvalgte funksjoner

Med autoresponder-integrasjon kan du lage tilpassede nyhetsbrev og mottaker-lister, helt automatisk.

Utvalgte funksjoner

I Leadbooster er det et eget SEO-verktøy, hvor du kan analysere markedet og få konkrete forbedringsområder.

Utvalgte funksjoner

Med Leadbooster får vi identifisert ca 35 ganger flere besøkende enn vi gjorde tidligere. Alle nye besøk på nettsiden oppretter automatisk nye kundekort i vårt CRM-system, Pipedrive, og tildeles riktig selger basert på bedriftsstørrelse og hvilket innhold som er konsumert.

Leadbooster - Logo SD Media Sort

Dennis Aasterud Pedersen

Administrerende direktør

SD Media AS

Leadbooster, Dennis i SD Media AS
Leadbooster, Dennis i SD Media AS

Webleads skaper merverdi

Ca 1 % av nettsidebesøkende på B2B-aktørers nettsider konverterer til leads. Dette betyr ikke at de resterende 99 % er uinteressert i din bedrift, men terskelen for å konvertere er ofte høy. 


Hvordan ville din salgshverdag sett ut om du kunne identifisert mellom 15 og 20 kvalifiserte salgsleads som ikke konverterer, i tillegg til den ene som gjør det?

Inkludert i alle webleads-plan

Sett opp rapporter som blir sendt ut i Excel- eller PDF-format til angitt tid, helt automatisk. I Standard og Avansert kan du sette opp rapporter basert på avansert segmentering, som sendes ut til forskjellige brukere basert på filtre.

Sett opp lister basert på filtre. Du kan filtrere på bedriftsdata som bedriftsstørrelse, antall ansatte, geografi, osv. Du kan også opprette filtre basert på besøksdata, og dermed lage lister som består av bedrifter som har besøkt konkrete undersider. 

Du kan se leads-data opptil 90 dager tilbake i tid. I Standard og Avansert er det ingen historikk-begrensning. Du kan også se historiske aktiviteter som nylig besøkende har utført, og dermed få et tydelig bilde av utvikling i kundereisen.

Inkludert i Standard og Avansert får du opplæring i systemet ved oppstart. Du vil også få informasjon om nye funksjoner så snart de blir lansert, i et system som er i kontinuerlig utvikling. Samle gjerne et team, og gjennomfør samlet opplæring.

form icon, Leadbooster

Har du spørsmål om webleads-funksjonene?