HubSpot CRM er et de mest brukte CRM-systemene i verden. Det blir brukt til å organisere, spore og bygge opp en kundeportefølje som sikrer bedrifters økonomiske fremtid. For mange er HubSpot CRM det viktigste systemet i bedriften, og nå kan det bli enda viktigere.
Ved å kombinere HubSpot CRM og Leadbooster kan du automatisk fylle salgsteamets pipeline med potensielle kunder som besøker nettstedet ditt. Synkroniser firmainformasjon, slik at du alltid refererer til de mest oppdaterte dataene, og se på både nye kunders og eksisterende kunders nettstedsaktivitet for å få den innsikten du trenger for å vinne flere avtaler!
Ca 0,5 % av nettsidebrukere hos B2B-aktører konverterer til leads. Du trenger med andre ord i gjennomsnitt 200 unike besøkende for å generere ett lead. Med Leadboosters HubSpot integrasjon kan du identifisere ca 15 % av dine nettsidebesøkende! Det er 30X flere identifiserte leads enn om du utelukkende baserer deg på innkommende henvendelser!
Når en av dine potensielle HVK (Høyverdi-kunder) besøker din nettside er et lead identifitert; men hvordan skal du angripe samtalen? Det er enklere enn noensinne, da du nå kan gå inn på kundekortet i HubSpot og se nøyaktig hva kunden har sett på og hvor lenge hen har konsumert innholdet, og du kan bygge salgssamtalen på kundens premisser!
Du bruker allerede HubSpot i dag. og det er et system dine selgere er kjent med. Nå kan du få all tilgjengelig data om webleads fra din nettside direkte inn i systemet dere allerede bruker. Med denne integrasjonen kan du være sikker på at ditt salgsteam aldri mister en potensiell HVK igjen!
Har du bruker-relaterte spørsmål om systemet, finner du svar på de vanligste spørsmålene på vår dokumentasjonsside.
Leadbooster hjelper deg med å få flere leads gjennom å identifisere hvilke bedrifter som besøker din nettside.
Hovedkontor
Rolfsbuktveien 4A, 1364 Fornebu
post@leadbooster.no
+47 909 92 497
Leadbooster – en del av SD Media